سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

باتوبهشتی میشوم

بیست ویک ماهگی

1393/8/10 10:32
نویسنده : حدیث
190 بازدید
اشتراک گذاری

عززززیزم، قندعسلم بیست و یک ماهگیت مبارررک این روزا خیلی شیرین شدی روزبه روز بیشتر خودتو تو دل ما و اطرافیان جا میکنی ماه محرمه  و من عاشق امام حسین مامان دلم تو رو روزا خیلی میگیره دیروز داشتم یه نوحه گوش میدادم یه کوچولو چشام بارونی شد داشتی بازی میکردی دست از بازی کشیدی اومدی روبروم ایستادی اول لباتو غنچه کردی و سرتو آوردی جلو منم فکرکردم میخوایی صورتمو ببوسی تا سرمو آوردم جلو چشم مو بوسیدی وای نمیدونی چه حالی شدم یه آن با خودم گفتم هدیه الهی از این بالاتر باداشتن تو دیگه  واقعا حاجتی نمی مونه...

 

پسندها (5)

نظرات (2)

خانومچه
10 آبان 93 11:29
سلام خانومی... چقد نی نی خوشگلی داری...موهاش خیلی نازه... میشه تلفظ اسمش و برام به انگلیسی بنویسی لطفا...
حدیث
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین سوین ریشه آذری دارد وبه معنای خوشبختی وشادی آورSEVIN
خاله سولماز
10 آبان 93 13:13
قربون خندت برم خاله جون .