سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

سفربه استانبول

1393/8/5 9:13
نویسنده : حدیث

سی ام مهرماه رفتیم استانبول پرواز ساعت شش صبح بود ساعت سه تو فرودگاه امام بودیم اونجاخیلی ساکت بودی و اصلا اذیت نکردی ولی تو هواپیما تا تونستی تلافی کردی وارد فرودگاه اتاتورک که شدیم دیگه خودتم خسته شده بود تورلیدر منتظرمون بود ساعت ده صبح به هتل کاروانسرای رسیدیم هتل خیلی تمیزو مرتبی بود و کارکنانش برخوردشون عالی بود از شانس خوب ما اتاق خالی داشتن وما تاساعت دو معطل نشدیم هتل خیلی نزدیک به میدون تکسیم بود و خیابون استقلال بعد از اینکه آماده شدیم از هتل زدیم بیرون و تومیدون تقسیم تا چشمت به کبوترها خورد دیگه سراز پا نمشناختی و دنبال پرنده ها بودی تا بگیریشون

تاشب تو خیابون استقلال چرخیدیم و خرید کردیم فردا صبح گشت شهری داشتیم ساعت نه صب اومدن دونبالمون یه روز خوب و به یادماندنی

روز سوم رفتیم سلطان احمد تومسیر بازم از میدون تقسیم رد شدیم باز هم کبوترها و ذوق زده شدنت از دیدنشون این عکسای خیابون هتل

بعداز  ظهر رفتیم مجدد مرکز خرید خیلی خیلی شیطنت میکردی روی هم رفته خوش سفری و ماشالله خیلی پرانرژی