سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

باتوبهشتی میشوم

پوشک

1393/5/20 11:08
نویسنده : حدیث
188 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه ما جشن پوشک برگذار شد بابا برات پوشک خریده بود سریع رفتی سروقت کارتنش بسته های پوشکو در آوردی و یکی یکی چیدی رو زمین وایمیستادی روشون  کلی بازی کردی ایشالله که این آخرین کارتن پوشکی باشه که برات میخریم و تو عروسکمو بتونم به زودی از پوشک بگیرم آخه احساس میکنم تازهگیا با پوشک راحت نیستی تا ازت غافل میشم میبنم پوشکتو بازکردی داری تو خونه میچرخی راستی دیروز از سرکار اومده بودم حسابی خسته لم داده بودم رو مبل دیدم خبری ازت نیست باخودم گفت حتماسوین داره یه دست گل آب میده چندبارصدات کردم دیدم جواب نمیدی اومدم دیدم بله در بالکنو باز کردی و توبالکنی وای خیلی ترسیدم  گفتم اگه این برات بشه عادت اگه بیوفتی شب تا بابا حمید اومد بهش گفتم راستی چشتون روشن سوین خانوم یاد گرفته در بالکن و باز کنه در کمال تعجب بابا یه ماچ آبدار ازت کرد و کلی قربون صدقت رفت بعد که دید من خیلی نگرانم قرار شد دستگیره درو بالاتر ببندیم تا شما قدت نرسه قربونت برم که انقدر زود داری قد میکشی   

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ps
20 مرداد 93 11:34
مامان بردیا اریایی
21 مرداد 93 8:06
وای خدای من مامی سوین خیلی مواظب باشین تورو خدا ..... خاله جون نکن این کارارو قلبم ریخت