سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

باتوبهشتی میشوم

خداجونم سلام

1393/4/26 9:10
نویسنده : حدیث
169 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم سلاااااااااااااااااااااااام

امروز صبح كه از خواب بيدار شدي، نگاهت مي كردم، اميدوار بودم كه با من حرف بزني، حتي براي چند كلمه، نظرم را بپرسي يا براي اتفاق خوبي كه ديروز در زندگي ات افتاد،از من تشكر كني، اما متوجه شدم كه خيلي مشغولي، مشغول انتخاب لباسي كه مي خواستي بپوشي، وقتي داشتي اين طرف و آن طرف مي دويدي تا حاضر شوي فكر مي كردم چند دقيقه اي وقت داري كه بايستي و به من بگويي: "سلام"، اما تو خيلي مشغول بودي،
تمام روز با صبوري منتظرت بودم، با آن همه كارهاي مختلف گمان مي كنم كه اصلاً وقت نداشتي با من حرف بزني، متوجه شدم قبل از نهار هي دور و برت را نگاه مي كني، شايد چون خجالت مي كشيدي، سرت را به سوي من خم نكردي.
تو به خانه رفتي و به نظر مي رسيد كه هنوز خيلي كارها براي انجام دادن داري، بعد از انجام دادن چند كار، تلويزيون را روشن كردي، نمي دانم تلويزيون را دوست داري يا نه؟ در آن چيزهاي زيادي نشان مي دهند و تو هر روز مدت زيادي را جلوي آن مي گذراني، در حالي كه درباره هيچ چيز فكر نمي كني و فقط از برنامه هايش لذت مي بري، باز هم صبورانه انتظارت را كشيدم و تو در حالي كه تلويزيون را نگاه مي كردي، شام خوردي و باز هم با من صحبتي نكردي.
موقع خواب، فكر مي كنم خيلي خسته بودي، بعد از آن كه به اعضاي خوانواده ات شب به خير گفتي، به رختخواب رفتي و فوراً به خواب رفتي، نمي دانم كه چرا به من شب به خير نگفتي، اما اشكالي ندارد، آخر مگر صبح به من سلام كردي؟!
احتمالاً متوجه نشدي كه من هميشه در كنارت و براي كمك به تو آماده ام، من صبورم، بيش از آنچه تو فكرش را مي كني، حتي دلم مي خواهد به تو ياد دهم كه چطور با ديگران صبور باشي، من آنقدر دوستت دارم كه هر روز منتظرت هستم، منتظر يك سر تكان دادن، يك دعا، يك فكر يا گوشه اي از قلبت كه به سوي من آيد، خيلي سخت است كه مكالمه اي يك طرفه داشته باشي، خوب، من باز هم سراسر پر از عشق منتظرت خواهم بود، به اميد آنكه شايد فردا كمي هم به من وقت بدهي.
آيا وقت داري كه اين نامه را براي ديگر عزيزانم بفرستي؟ اگر نه، عيبي ندارد، من مي فهمم و سعي مي كنم راه ديگري بيابم، من هرگز دست نخواهم كشيد.

دوستت دارم، روز خوبي داشته باشي...

این پست را برای قندعسل وعزیزدلم گذاشتم تا در تمام مراحل زندگیت به یادخدا باشی وبدونی خدا در همه حال کنارت هست وازت محافظت میکنه.

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سولماز
26 تیر 93 12:57
واقعا زیبا بود
علی
29 تیر 93 12:03
سلام مهربونم وب نازی داری مخصوصا مطالب زیبایی که مینویسی با عشق من از شما دوست مهربونم دعوت میکنم به وب من بیایی من منتظرتونم بیایید دنیایی زیبا شکلک ها بهترین شکلک ها رو میتونید توی وب من پیدا کنید منتظرتم نظر یادتون نره بااااااااااااااااای