سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

باتوبهشتی میشوم

بیست ماهگی

1393/7/9 11:43
نویسنده : حدیث
207 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان بیست ماهگیت مبارک گلم حسابی مستقل شدی وخیلی از کارهاتو به تنهایی میتونی انجام بدی حرف زدنتم داره بهتر میشه وتنها جمله ای که تو این ماه میگی کی بود که هروقت تلفن زنگ میخوره یا زنگ در به صدا درمیاد میگی عروسکم هروقت خوابت میاد بالشت و پتو میاری و دراز میکشی زمان زیادیو صرف بازی با اسباب بازیات میکنی خیلی خیلی زیاد دختر با محبتی  هستی راستش چند روز پیش حسابی مامانو شرمنده کردی داستان از این قرار بود که من سرگرم آشپزی بودم دیدم ازت خبری نیست اومدم دیدم شیرخشک و برداشتی و قاشق قاشق خالی کردی روتخت و زمین کلی دعوات کردم و توهم زدی زیر گریه تو آشپزخونه بودم که دیدم اومدی باگریه دست منو گرفتی بوس کردی وای نمیدونی چقدر شرمنده شدم گلم قربون دل مهربونت برم

پسندها (3)

نظرات (0)