سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

باتوبهشتی میشوم

هجده ماهگی

1393/5/11 10:00
نویسنده : حدیث
176 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم هجده ماهگیت مبارک بالاخره اون روزی که مامان خیلی استرسشو داشت رسید  صبح  پنجشنبه نهم مرداد با بابا بردیمت مرکز بهداشت سمنگان برای زدن واکسن وقتی نوبت ما رسید که بریم داخل من فقط خداخدا میکردم خیلی دردت نیاد که اومد بابا نشوندت  من تمام مدت داشتم دعامیکردم که این آخری هم به سلامتی سپری بشه خیلی گریه کردی من قبلا شنیده بودم برای اینکه داروی واکسن تو پات گوله نشه بهتره بعد از زدن واکسن راه بری واین به کمتر شدن پادردت کمک میکنه من از قبل تو خونه بهت قطره استامینوفن داده بودم برای همین توراه برگشت بردیمت پارک که تحرک داشته باشه  پادرد نگیری توپارک حسابی بازی کردی انگار نه انگارکه واکسن زدی کلی تاب سواری و سرسره بازی کردی بعد هم سه تایی  قدم زدیم خلاصه یک ساعتی توپارک بودیم اومدیم خونه تا ساعت نه شب سرساعت بهت قطره دادم تا تب نکنی ولی دیگه اون موقع بود که شروع کردی به گریه کردن و دراز کشیده بودی خیلی تکون نمیخوردی شدت گریت بقدری زیاد شد که با بابا تصمیم گرفتیم ببریمت بیرون تا حواست پرت بشه آخه این ترفند من وبابا توسه ماه اول تولدت بود برای ساکت کردن شما این بار هم جواب داد و توماشین خوابت برد شب دوساعت یه بار بیدار میشدم تا چک کنم که تب نکرده باشی خداروشکر فرداش خیلی بهتر شدی وقتی صبح با خنده بیدار شدی انگار دنیا رو به ما دادی عزیزم امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان پریسا و بابا مهرداد
11 مرداد 93 10:20
موهای دخملیتون مثل موهای بچگی منه فرفری و بامزه ماشاله نمکیه نی نی تون .. به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان پریسا و بابا مهرداد
12 مرداد 93 9:25
بله عزیزم من هنوزم موهام فرفری هستش. سوین کوچولوی شما هم مشخصه که موهاش همینطور میمونه فقط ممکنه یه کم از این تیره تر بشه موهای من که اینطور شد ولی ماشاله خیلی دخترتون نازه خدا نیگهش داره برای مامان بابای خوبش